Måndag

Hellu. 
Till och börja med... Vem hatar fan inte måndagar... Kill me!!! 
Nej men okej seriöst nu :) 
Är lite halvt trött fortfarande även om jag typ somnade första gången vid typ 8-10 sen gick jag upp för att gå och lägga mig i sängen. Kunde inte somna direkt så jag spelade lite på luren tills de att jag märkte att ögonen gick i kors...  Så satte på lite musik och slocknade rätt fort efter det... Aja idag är de en ny dag och jag ska äntligen få träffa min soulmate bettis och Mallan brallan :D de har varit i Frankrike hela förra veckan så idag ska vi äntligen ses igen :D the bacon team is back ;) 
Helgen har varit sjukt jävla otrolig!!! 
I fredags vare bara att kolla film hela dagen och plugga när jag kom hem... Kul fredag va? 
Sen i lördags va jag och syrran i stan! Vilket jävla härligt väder det va :D
Träffade Calle på hans rast också en stund ^^ 
Efter de att vi mötte upp johanna så åkte vi hem till oss, drack lite och hade de allmänt trevligt. Gick ut en stund och träffade folket som brukar vara ute i Barkarby. 
Sen så snackade jag lite med Calle igen och han kom över på kvällen ngn timma bara men de va mest för att de bara gick ersättningsbussar eftersom de höll på att bygga om... Men de va mysigt att vara med honom :) 
Igår va jag ute i stallet vid typ 10 och red ut på Nighten med Amelie som red Kotten. Red pundarundan, det gick sjukt bra och hästarna verkade roade då de tyckte de va jätte roligt att hoppa över dikerna istället för att gå ;) 
Men aa de va typ min helg de.. Idag är det lång dag så jag lär va helt död efter det ;)
Lite stanbilder




Lite från kvällen 

Gårdagen 




Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: