Första skoldagen + shopping

Hellu! 
Tänkte bara dra igenom snabbt då jag är så enormt trött... 
Första skoldagen då efter lovet, vad ska man säga... Tog mig upp och va i tid, började halv 9 som varje måndag och onsdag... Kommer dit och det visar sig att våran lärare skulle iväg på klasskonferans.. Hade jag vetat detta hade jag varit hemma.. Aja engelskan blir säkert bättre. Men nej fan hon skulle också på sånt där skit grej... Så jag började inte förens kvart över 12 idag med min första lektion... Helt jävla onödigt.. Hade filmen och sen bild sen fick vi åka hem... Aja fick sällskap utav Wissing och hans typ klasskompis eller hur det nu va :) sjukt kul, snackade lite om gaddningar och han har en sjukt Nice idé så hoppas han håller i den :) tror den kmr bli jäkligt snygg. Aja mötte syrran som hoppade på mitt tåg och vi fortsatte mot stan :) gick direkt till Gina för att kolla runt lite vad jag kunde fynda, köpte till slut 1 T-shirt, 1 roller och 4 linnen :D är faktist riktigt nöjd och de va inte ens med mina pengar utan med presentkort ;) woop woop! 
Men men som jag sa tidigare är helt slut efter hela dagen och sen var jag tvungen att hänga upp min tvätt jag slängde in. Men nu ska jag nog sova ;)
Juste glömde att jag fick en helt ny laddarsladd utav mamma då nemo bet sönder den förra eftersom att han tydligen varit i min säng utan uppsikt... Fy... Så aa fick en ny jävligt lång sladd xD tack och lov så är den tjockare också :) 
Linnerna :) 
T-shirts och rollern ;)
Och ja jag vet jag köpte ett linne som är exakt som T-shirten, men jag tänkte varför inte den va snygg som både och :) 


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: