Shiiiiit

Tja!
Det var ett tag sedan jag skrev här på min absolut egna blogg men kände att det kan vara dags att börja blogga igen :) Jag bloggar blandannat på www.teamrocksta.blogg.se också så att jag kanske inte kan blogga så ofta som möjligt men jag kan alltid försöka! Sidan är mer uppdaterad nu och fixat in den nya headern och lite nya bilder och aa allt annar ^^
Kan skriva lite nu. 
Just nu sitter jag på min engelska lektion och skriver då det är fett tråkigt.... Jag är sjukt skoltrött och har fortfarande 1 1/2 år kvar i skolan..... Aino vill typ döda oss. den här lektionen är 1 timma till och jag håller på att dö.... 
aja efter lektionen ska jag till stallet! Längtar sjukt mycket till det faktist.
Får se vad som står på schemat idag och jag hoppas verkligen att jag inte glömt mina mjukisar hemma! 
Men kolla gärna in TeamRocksta :) 
 
Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: