~ När hoppet inte finns kvar

Hellu! 
Seg dag igår... En lektion som varade i 3 timmar... Sjukt segt.. Men men innan de var jag med Julia på um och fixade lite piller sen vare bara att åka till skolan.. Idag ska jag dit för att kolla ett dm och sedan vidare till kista med bästa Twinii! Tänkte nog att jag dra ut till stallet imorgon då jag bara har 1 lektion :) så skönt! Hela veckan har varit underbar i skolväg om man säger så... 
Jag var och kollade på en kanin igår. Han var så sjukt jäkla söt och helt jävla underbar i sig själv.... Vill verkligen ha honom över allt annat... Ska se vad mamma och pappa säger idag bara, menar han kommer knappt vara här hemma förutom på kvällarna då han kommer följa med mig upp till stallet varje dag. Jag vill verkligen inte ge upp hoppet om att få honom! 
Jag skulle eventuellt åka med min skola till Frankrike också men de har inte mina föräldrar skrivit på heller och den ska in senast idag lixom... Känns helt och hållet surt.. Aldrig varit utomlands tidigare så de hade varit sjukt kul att få göra min första resa med de bästa människorna som finns... Men nej... Jag förstår inte varför jag alltid ska ha en sån jävla otur... 
Aja inge mera depp nu... Tänkte slänga upp dagens outfit också :3 
Tröjan - syrrans garderob :$ 
Byxorna - Cubus :D 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: