~ Man kan inte alltid vara frisk.

Hellu! 
Igår var jag ute i stallet hela dagen och Nemo var med mig där ute för första gången. Han hade superkul i boxen där han skuttade runt och röjde :) Lotta och jag var ute och körde de bruna igår, kändes sjukt bra. Senare efter vi tog in alla hästar så åkte vi upp till Arlanda och hämtade Claes som varit i Norge :) 
Idag är jag hemma med världens huvudverk... Vilket är jävligt tråkigt. Men hoppas på att det går över till morgondagen :) 
Detta gör iförsig så att jag och Nemo kan lära känna varandra lite bättre nu när vi är helt ensamma :) 
Men som sagt hoppas bara detta är tillfälligt.. 
Just nu sitter jag i golvet i hallen medans Nemo upptäcker lite då han verkar gilla skohyllan väldigt mycket ;) han hoppar igenom den hela tiden :P 
Ska försöka äta något och sedan kanska bara ta de lite lugnt med lillen här :) måste slänga upp ett inlägg på www.teamrocksta.blogg.se också ;) 

Påväg till stallet 
I boxen :) 
Nu idag då han tar det lugnt i hallen :) 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: