Just woke up

Hellu :) 
Vaknade precis, så jävla underbart att börja 10 ibland. 
Igår gick jag hem innan filmen för att jag hade sovit dåligt och var yr.. Men känner mig så mycket bättre idag då jag somnade rätt fort igår när jag kom hem. Julia följde med för att hon ville ha någon att prata med och jag ställer alltid upp! Vi satte på en film och jag somnade efter kanske 20 min.. Så aa jag somnade vid 2 eller halv 3 och vaknade vid 7 igen, så aa de va jävligt skönt. 
Aja planerna på idag är väll att åka till skolan, sluta 20 över 11 och sedan åka vidare till stallet :) 
Ska bli så otroligt skönt att få komma ut dit! Älskar att vara där ute :D 
Men nu ska jag göra mig i ordning för skolan, kommer säkert slänga upp något sen ;) 
Outfit igår 
Mina ögon igår.. 
Aa just nu då ;) 

Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: