- Film

Hellu!
Sitter just nu och håller på med en dokumentärfilm :) 
Känns lite ostabilt.. Men vi jobbar på det.. Hamnar lixom alltid i samma grupp som två killar i min klass exakt hela tiden, det spelar fan ingen roll vilket ämne det än är.... Längtar till skolan är slut. 
Vill bara va i stallet och typ jobba, tjäna pengar och vara med de jag gillar! 
Sån skön dag! Började 20 över 12 och slutar 15 idag då de är min ända lektion idag!
Ska till stallet sen :) Först ska jag iväg och kolla på en kanin! :D Den är supersöt på bilden jag har. Ska försöka se till att de blir 100% säkert att jag kan ta den med mig för mina föräldrar :D 
Har inte så mycket mer att säga. Vet lixom inte vad jag ska göra ikväll annars.. Får försöka slänga upp något mera ikväll om jag hinner.. Måste jobba på mitt manus och tidslinje.... 
 
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: