~ Melodifestivalen

Hellu! 
Till och börja med... Wt*** var det precis som visades på melo?? Vad är det som hänt med svenskarna!?!? Jag förstår fan inte... Hoppas bara de andra deltävlingarna blir bättre :O 
Aja idag va jag ute i stallet, friserade Nighten med Lotta och sedan gick vi en sväng med dogsen :) åkte hem hit käkade middag med syrran, mamma å pappa då minstingen är sjuk i feber.. :( blir alltid så orolig över min Lill skit :(... Imorrn ska jag ut igen och hitta på en massa skoj ;) nu hade jag tänkt försöka kolla min serie som vägrar starta, men ska ge den några försök till annat sätter jag bara på en film och njuter av min varma choklad ^^ puss på er! 
Muuuumms!! 
Man måste få slänga upp ego pics ;) 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: