~hall pass

Hellu! 
Sitter och kollar på Hall Pass med familjen :) har precis släppt in Nemo i buren igen efter lite mys och springning på golvet. Jag kan inte påstå att han är så mysig när han ska röra sig så himla mycket... Men man får väll stå ut helt enkelt :) ikväll händer de inte så mkt.. Japp de var alla hjärtans dag de... 
Fick en ros av mamma och pappa, sen fick jag en sjukt fin orkidé i en typ kruka eller vad det är.. Skål kanske... Sen ett fint armband där det står "Laugh•Love•Eternity" skit fint :D 
Aa fick de av mina päron! Bättre än ingenting :) nu ska jag se klart filmen och försöka hoppas på att de röda snart försvinner.. 
Tack Nemo... 
Min gris! 
Min ros!
Mums!! 

Så himla fin!!! :D 

Armbandet :D

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: