Kul...

Hellu.
Sista dagen på lovet var igår... Fyfan vad skönt det var med lite lov ^^ kusinerna från Norge var här nästan hela lovet, har saknat de så in i bomben :D 
Vart lite fullt hela vecka... Har inte ens tagit mig tiden att åka ut till stallet vilket gör mig själv lite besviken då jag saknar de så!! 
Aja idag var jag sjukt taggad! Första dagen i skolan efter lovet, äntligen träff mina älsklingar! Men nej... Vaknade imorse utav att jag hade så jävla ont i mitt knä.. Då har jag förmodligen knäckt den jäveln sjukt fel så jag kunde inte ens komma upp ur sängen... Nu är det iallafall lite bättre men gör fortfarande sjukt ont så blev hemma idag... Syrran slutar inte förens vid 3 och då ska jag följa med henne in till stan som lite stöd :) kul. 
Har inte så mycket mer att skriva, hoppas ni hade ett bra påsklov också :D
En present jag fick ^^
Fina william! <3
Sebastian ville också bli fotad :)<3






Japp så ser knät ut nu... 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: