Evigheters evighet..

Hellu. 
Vet att det var ett tag sen jag uppdaterade lite.. 
Kan väll gå igenom lite snabbt vad som hände under helgen :) 
I fredags va jag på lokalvisning med min babe! Kollade lite inför studenten som vi tar om ett år... Men lika bra att vara ute i god tid :) hittade en lokal som både hon och jag föll för så vi får hoppas på att resten utav klassen gillar den me ;) 
Gjorde inte så mycket mer den fredagen, åkte hem och typ kollade film. 
I lördags va jag på spa med min babe ;) sjukt mysigt fast vi var bara där i 2 timmar då vi blev sjukt hungriga och hade önskat att vi bokade in massage i det hela... Men men tog en sväng till kebab huset och käkade lunch där ;) senare så drog jag till Patrik och Emma då vi för krökade där innan vi skulle ut. Johan och Jonas var också med men de kom lite senare till Patrik :) 
Vi drog först till lion bar och tog de lite lugnt där och sedan drog vi vidare till Vickan :) hade sjukt roligt. Emma och Patrik var tvungna att åka så jag, Johan och Jonas var kvar. Träffade Calle där senare och va typ med han resten av kvällen då grabbarna drog hem. De va mysigt och tänker inte gå in på detaljer :) 
Igår var jag bara hemma, sov nästan till hela dagen då jag var så sjukt trött och seg... Käkade lunch med syrran och kollade en film :) 
Idag är jag hemma då jag kände av igår kväll att min mage börjar strula med mig... Känns som om jag åt något som inte riktigt var bra för min mage då jag idag har världens problem.... Aja vi får se hur denna dag slutar.. Lär ju vara hemma iof men ändå :( 
Lite bilder från helgen då :) 
En av alla lokaler som vi kollade på :D 
Efter visningarna ;) 
Spat :) 
Så jävla Nice :D



Lite käk efter spat ;) 
Förkrök

Söta ;) 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: