Du får mig att le ett leende utav kvalité.

Hellu. 
Sitter just nu i fotöljen och väntar på att duschen ska bli ledig :) 
Mina kusiner är här från Norge också, så mysigt! 
Har saknat de så himla mycket! 
I måndags efter jag hade varit i stallet så var jag mest hemma och städade. Sen vare mest att bara vänta på att de skulle komma men sedan så åkte jag in till söder istället och träffade Calle inne på Hellströms, tog några glas och typ pratade :) 
Kom hem vid 2 den natten men de va kul :) igår var jag också bara hemma med de, käkade lite god mat och sedan tog vi det lugnt mot kvällen. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi ut :) mysigt! 
Kan försöka slänga upp något inlägg senare ;)

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: