You are the music in me!

HIIII!!
Sämsta uppdaterningen på ett bra tag just nu.. Men har inte mått så bra. Blev sjuk innan jul. Nästan helt borta på nyår och nu är jag bara allmänt trött.. Aja orkar verkligen inte skriva om de dagarna som varit men kan berätta att jag har haft det sjukt bra både igår och idag. Igår va jag på bio me Frida och Johanna. Vi kollade på berättelsen om Pi. Den va faktist helt ok, om jag får säga vad jag tycker. Den va dock lite seg men ja..Johanna började böla.. innan filmen så gick vi runt i affärerna, jag handlade 2 långärmade trjöre och två spetslinnen :) skit fina och blev skitnöjd. Innan jag drog med frida och johanna till bion så drog mamma och jag in till sumpan för att jag skulle pierca min navel ^^ Blev faktist riktigt nöjd. Idag så vaknade jag och drog dirrekt till stallet för att jag skulle hjälpa Bella att köra. Jag körde Allan nästan hela vägen tillbaka sen skulle Alma få prova att köra honom också. Fyfan va vi hade roligt iallafall. imorrn ska jag upp tidigt. för ska vara i Jakan kvart i 9.... Ska till solvalla och se när Nighten tränas. Åå det är så jävla roligt att åka med dit :) Det känns så rätt. Aja ska fortsätta ladda över alla bilder till datan nu. Kolla gärna in www.teamrocksta.blogg.se det är våran blogg där vi bloggar om vad som händer de dagarna som vi är i stallet :) Där skrivar jag också lite mer specifikt om vad som hänt i stallet mer än vad jag skriver här. Jag ska försöka blogga lite på morgonen imorgon när jag vaknar :) Men nu är kl snart 2 fan och jag ska upp imorrn... Så !! PUSS ! 
 
Swaag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: