För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Hej.
Lite trött och skiten just nu men hade tänkt att slänga in ett inlägg ändå. Idag har jag vart i skolan från typ 10 till halv 11... Gjorde bara ett prov. Sen drog jag hem med julle fast vi vände direkt när vi kom hem för vi skulle till subway och handla en varsin macka :D hehe, sen vid 3 åkte jag till stallet. Skötte nighten, kotten och rocke idag :) hjälpte till med lite annat oxå. Nu sitter jag faktist och läser svenska boken. Ska snart byta till den engelska boken och sen blire att läsa historian.. Gud vad jag har mkt att läsa känner jag.. Men vafan spotify löser allt ;) imorrn ska jag till stallet med Alma. Enligt lottas planeringar så ska jag och Alma föst rida ut på nighten och kotten och sen ska Alma köra dressyr på rocke :D så jag är rätt taggad faktist ;) hehe... Ska planera lite imorrn oxå med henne hade jag tänkt :P hehe. Men ska fortsätta läsa nu. Kanske slänger upp ett inlägg innan jag somnar.
Ps: bildena på hästarna är nighten och kotten. Kotten har lite grönt i sin grimma och nighten har lite grått ;)

Swaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: