You are everything I want!

Hellu!
Är rätt trött nu men tänkte ändå slänga upp ett inlägg.. Har vart trött som ett as hela dagen! Skulle egentligen vart uppe längre än vad jag va igår för att jag skulle ringa Pontus vid halv 3 men somnade.... Ja. Idag firade vi lilljul hemma hos mig ^^ min familj, Julia, farfar och hans tjej Inger. Fick 200 kr + en klubba av farfar och Inger, sen ett lakansätt på Justin Bieber av min morbror och hans tjej + mina kusiner från Norge. Sen fick jag en sjukt fin tavla av Julia med massa bilder på oss två :D åå blev nästan tårögd av tavlan :') Hihi.. Julle ska slagga här oxå inatt, mys mys! Ska försöka sova lite för ska med pappa imorgon och handla de sista julklapparna till måndagen :D hihi!

Swaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: