Segt som vanligt!

Hej!
Är i skolan nu. Har inte haft tid att blogga eftersom att jag har haft fullt upp den här veckan. Hade planer på att dra till stallet i måndags och torsdas men i måndags vart det inställt för att hon inte behövde mig då och igår va det öppet hus här i ubg som jag va på. I onsdags va jag i kista med min Twinii :D vi fikade och hon skulle handla lite grejer. Idag ska jag till stallet eftersom att jag bara har en lektion på fredagar så hinner jag dit innan det blir för mörkt ute :) hehe sen i helgen ska jag vara med Bettan. Vi ska förmodligen gå på bio både lördag och söndag. Sen på söndag ska vi också in till stan och handla lite ;) nästa vecka får vi se hur det blir. Snart är det jullov fan vad jag längtar!!

Swaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: