Mellandagsrea!

Hellu!
Sitter just nu vid köksbordet med mamma och Emelie. Har precis spelat kort med de och pappa. Va i stan idag med Elisabeth på mellandagsrean, vi va där från 10 till kanske 2 om inte längre.. Så nu har mina knän nästan gett upp helt och hållet. Ska ha lite myskväll med familjen och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag träffa Pontus sen ska jag till stallet i helgen :) Gud va jag längtar efter stallet så sjukt mycket.... Aja. Har inte så jätte mycket mer att skriva, tänkte lägga upp bilder från idag och på vad jag handlat ^^

Swaag



Kommentarer
Postat av: Bettalisa för fean!

Hahahha habbo grejen var ju klockreeeen!! ska önska mig en sån i Födelsedagspresent!! <3

2012-12-27 @ 15:44:15
URL: http://Bettalisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: