Julafton

Hellu!
Julafton idag då. Vart så sjukt jävla seg hela dagen. Vaknade klockan 7 för att mamma ville att hela familjen skulle äta frukost och öppna paketen tillsammans innan hon skulle till jobbet. Fick en massa saker. Tänkte slänga upp lite bilder senare från mobilen där jag har alla bilder :D sen iallafall somnade jag och frida om på soffan, vaknade väll runt 12 igen. Då var det bara att göra sig i ordning för självaste julfirandet med släkten. När vi va klara hjälpte jag pappa att bära upp all mat till farmor som vi skulle äta där. Väntade på mamma som kom lite efter 3. Sen va det bara att hugga in. Blev typ fullptoppad kändes det som. Efter typ en halvtimma började emmsa tjata på att vi skulle öppna julklapparna. Fick 2000 kr av farmor, farfar, anders och christian. Plus cupcakes och ett armband och ett halsband :D hehe,ja och nu sitter jag här hemma själv med syrran :) har inte så mycket mer att skriva... Råkade trycka på någon jävla knapp så nu måste jag fixa detta... bilderna kommer innan 00.00 idag iallafall ;)
 
Swaag
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: