En lång helg blir en lång vecka...

Hellu
Inte riktigt haft den tiden jag hade velat till för att få skriva av mig lite då det har varit så mycket med skolan och andra saker som aa massa helt enkelt.. 
Men men tänkte försöka starta upp detta igen. 
I helgen har jag haft det fullt upp hela tiden.. I Fredags drog jag ut med några kompisar till Vickan, vi hade de trevligt och jävligt roligt fram tills de att jag började känna mig svimfädig.. Lite synd.... 
men men... sen i lördags drog jag syrran och johanna till lövsta med några andra polare, vi låg typ bara och solade.. Hade tänkt ta mitt första dopp men det var fan iskallt i vattnet mina fötter donnade typ bort.. Aja senare på kvällen så drog jag ut med de gamla vanliga och drack lite igen så 2 dagar av drickande... kuuuul...
Sen igår var det elitloppet! Det va sjukt kul och det blev lite mer drickande på det xD Shit hela helgen har bara varit dircka hit och dricka dit... Jag måste sluta... 
Idag äre vanlig skoldag.. Kuuul... Sen imorgon så vet jag fan inte hur min dag sen ut.. egneligen har jag bara 1 lektion sen slutar jag men nu säger alla att den är inställd och att vi ska till något museum med klassen istället... 
Men aa vet bara att jag ska till eskilstuna sen i vilket fall som helst då lilla Spöket ska kvala :D Heja Heja! 
Men nu ska jag fortsätta plugga lite på engelskan.. Ska försöka uppdatera er lite bättre :$
 
Peace Out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: