Jag har aldrig tänkt på att det kanske är du som är den rätta för mig.

Tjaaaa!
Vet att det är mitt i natten just nu men tänkte att det är lika bra att få ut ett inlägg... Idag skulle jag träffat Pontus men det blev inte av för att han skulle göra massa andra saker... :/ men men jag drog till kista istället med Frida och Johanna. Jag köpte 3 par nya trosor och de sitter så sjukt jävla sköööönt :D älskar de!! Aja, efter en stund gick vi ut och träffade folket i barkarby, tror jag var ute till kanske 10 :P hehe. När jag kom hem va de bara att börja städa lite granna. Syrran och jag började möblera om i rummet så nu har vi gjort om igen :) men jag tycker det känns bra med lite förändring ibland :) hehe. Imorrn ska jag till stallet och sköta om sötisarna :) känner hur jag bara längtar!!! Ska upp vid halv 8 bara för det, sen ska jag och Frida iväg och sola :D måste bli lite brun och fin till nyår :D hehe, yes! Har inte så mycket mer att skriva idag/i natt egentligen.. Ligger och kollar på guy code och kikar med min snygging ;) haha men aa uppar imorrn igen :) tänkte lägga upp lite bilder på bl.a. de jag köppt idag :)

Swaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: