~Hoppsan!

Hellu.
Idag har jag varit hemma då min mage varit lite till och från.. 
Men men somnade till precis, lär nog göra det igen.. 
Vart och handlat lite käk och sedan bara legat hemma... Det roligaste är choken man får när Aina från ph och Viktor Frisk gillar min blid på insta :O sån jävla schok.. Och nu kommer ni säga, ja men hallå de sponsrar AloeVeradrycken. Men sooo What de likade fortfarande min bild och Viktor kommenterade dessutom den :D gaaaash!!!! My life!!! 
Men men lär nog inte hända så mycket mer idag, ska försöka plugga lite sen kanske sova lite till.. Känns som evigheter sen man sov så länge och skönt.. Sen ska jag nog slänga mig i ett bad :) 

Aina längst upp!!! :D
Viktor Frisk!!!! :D

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: