18

Hellu!
Helt sjukt... Det är min födelsedag och jag blir fucking 18 år!!!!! Vafan vad tiden bara går för fort :$ 
Men men igår firade vi mig och Emelie då hon fyllde år i fredags men vi firade de lite med släkt å vänner :) Emma ville få ut mig i lördags natt men först tvekade jag då jag skulle åka och tatuera mig.. Men sen så vart de aldrig av då han som skulle göra det inte var där... Så det får bli senare :( men men var rätt trött först men övertalade mig själv att de kunde bli kul att gå ut.. Så jag tog mig i kragen och bestämde mig för att gå ut! Fick sällskap utav Ylva hela vägen till Viktorias där jag mötte Emma och hennes kill kompisar och vi hade det faktist jävligt roligt! Alltså när man har träningsverk dagen efter i benen så tyder de på att man har dansat sönder xD men men hände jävligt massa roligt den natten.. Kom hem vid 6 på morgonen helt slut och vaknade vid 12... Drog en snabbdusch bara för att skölja av allt svårt från natten xD åkte till stallet å grillade, käkade lite smörgåstårta och sedan så drog jag, Ylva, Malin och Amelie ut med alla 4 hästar :) 
Kom hem, duschade av mig ordentligt och sedan vare bara på med one piecen :D sitter och funderar, ska jag se star wars på 6:an eller ska jag se NBA på tv10 det är ju ändå Chicago Bulls mot NY knicks.... Ärsch blir nog star wars då NBA snart är slut.. Ser ändå ut som om Chicago Bulls kommer att vinna ;) aja ska väll snart sova också... Börjar halv 9 imorrn... 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: