Bada bada bada!

Tjena!
Va ett tag sen sist, men har inte haft tid och ork... Iallafall så tänkte jag blogga lite nu medans jag försöker koppla av i badet.
Har inte gjort så mycket idag, piffen sov över så vi låg i pyjamas till kanske 5 halv 6 ^^ trötta tjejer Peace! Nej men så vi har kollat på en hel del filmer xD haha inget liv!
Iallafall, efter att vi hade ätit så gick vi ut och träffade alla hade lite roligt ute i kylan.. Nä men känner att jag börjar bli sjuk igen... Fyfan.. Aja. Som sagt chillar i badet, är så överlycklig att pappa och mamma tog upp det igen!! Så aa jag ligger då och dricker te, lyssnar på musik och messar med tvilling och Micke ^^ hihi, ni ska få lite bilder!!

Swaag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: