Stallet.

Tja.
Sitter så sjukt bra i fåtöljen just nu. Äntligen lite egentid för mig själv. Har vart i skolan idag från 10 till halv 12 bara ;) hade bara 1 lektion. Stressade hem för att jag hade glömt stallkläderna hemma. Sen mötte jag Alma i jakan och vi drog och handlade lite innan vi skulle till stallet. Sen så red jag och Alma ut, vi kom inte så långt för ens killarna började strula lite... Så vi gick till baka. Vi skulle rida ut igen egentligen men fyfan va kallt det va!! Mitt knä sa emot sjukt mycket. Aja sen så busade vi med hundarna och gick och fixade i hagen, krossade isen som låg i badkaren, etc. Hade så sjukt roligt idag iallafall. Imorgon ska jag till stallet igen och fota lite när Alma och Ylva ska rida ^^ Gud va vi kommer ha roligt imorgon ;) haha

Swaag



Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg:) kika gärna in på min och släng in en kommentar! Kram:)

2012-12-06 @ 23:27:32
URL: http://Matildabolinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: